donderdag 26 mei 2011

Rain drops...

Hallo allemaal.


Dit kaartje heb ik gemaakt n.a.v. de sketch op het Just Magnolia blog, en ben nog net op tijd om het te posten voor de challenge. Ik heb hiervoor weer een nieuw stempeltje gebruikt uit de Sweet Rain Bow collectie en gekleurd met de distress refills. Afgewerkt met de Magnolia Doo-hickey swirl , 'n stansje van MD voor de blaadjes en 'n paar bloemetjes. De tekst heb ik zelf in Word gemaakt. En, haha als je goed kijkt heb ik er ook nog stickels op gedaan!


Blogger is nog steeds niet in "goede doen" Ik kan bijna geen reacties achterlaten zonder opnieuw in te moeten loggen, (soms tot 2 à 3 keer toe, pffff) ik lees dat er meer mensen last van hebben maar hopelijk is het snel opgelost!!
Nog een fijne avond, alvast een gezellig weekend toegewenst en natuurlijk weer bedankt voor het langskomen!!




Liefgs, Agnes