woensdag 24 augustus 2011

Goedemorgen allemaal,

Dit keer eens geen Magnolia als cutie. In de laatste serie zat er niks bij wat me nu aantrok om te kopen. Dus heb ik maar eens lekker geshopt bij LOTV want die stonden ook al heel lang op m'n verlanglijstje.
Ze zijn zo fijntje en gedetaillerd dat ik het wel moeilijk vond om ze in te kleuren. Eerst geprobeerd met de copics, werd niks omdat de copics me eigenlijk niet liggen daarna met de Prisma potloden maar dat was het ook niet helemaal dus toch maar de distress ink gepakt en voila  dit is het geworden.


Papier, welbekend, van het blokje van Maja Design "Live In The Country" en verder simpel gehouden met wat bloemen ,  'n tule strikje en pareltjes

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.................en wens iedereen nog een fijne dag!

Liefs Agnes