dinsdag 4 oktober 2011

Cupcake...

Zaterdag 24 september, alweer anderhalve week geleden ben ik samen met mijn jongste dochter weer eens gezellig 'n dagje bij Angelique geweest  om 'n cupcake te maken.
Zoals gewend was het natuurlijk weer een hartstikke gezellige dag en alles tot in de puntjes verzorgd.

Ik heb het in de bruin tinten gemaakt en het papier van Maja Design gebruikt, kant en lint kon onbeperkt gebruikt worden en de roosjes heeft Angelique zelfs met de airbrush in kleur gespoten, wat een service hè !

hier nog even 'n kiekje van de bovenkant

De volgende is alweer in de maak maar dan in de traditionele kerstkleuren.

En dan  nog even dit: ik heb van de week heel veel problemen gehad om reacties te kunnen  plaatsen dus toch maar eens Google Chrome geinstalleerd en ik moet zeggen het werkt perfect! Hopelijk blijft het zo.

Iedereen nog een fijne week en tot gauw.

liefs Agnes

De mooie blog layout komt hier vandaan