maandag 30 januari 2012

let it snow......



Goede morgen allemaal, in deze witte wereld!  Hier ligt er een dunne laag sneeuw!! Voor mij hoeft het niet hoor maar ik weet dat veel van jullie het wel leuk vinden en aan de lucht te zien komt er nog wel meer!
Deze kaart vond ik dus ook wel toepasselijk om vandaag te posten :)
 Met de nieuwe Tilda van het Magnolia Event (nog steeds te koop bij P&P) heb ik een schudkaartje gemaakt
wat ik deze keer gevuld heb met piepkleine zilveren kraaltjes. Pion papier gebruikt en om het verder af te maken  stansen van Memory Box en Cuttlebug, zilveren plakpareltjes, een zilver parelkoordje om het venster, satijnlint, Magnolia besjes, een roosje en een stukje scrappersfloss. De tekststempel is van Stampavie (Tina Wenke). Gekleurd met de distress refills.

Wens iedereen een hele fijne week en bedankt voor je bezoekje!

liefs, Agnes

p.s  de eerste baby is vannacht geboren en is een jongen, dus op naar nog een blauw kaartje.