woensdag 18 januari 2012

New Addition...


Hallo allemaal,
Dit keer heb ik een babykaartje gemaakt en er volgen er nog meer. Heel lang geen baby-tjes geboren in familie en vriendenkring en nu zijn er opeens zomaar 5 op komst. De eerste komt al gauw, rond  21 januari maar weet niet wat het gaat worden, dus één in het blauw is nu nog in de maak. Van de andere 4 weet ik in ieder geval dat er een jongetje bij is.
Ik heb voor dit kaartje de sketch van Just Magnolia gebruikt en doe eens mee aan de challenge.

Ik heb er een schudkaart van gemaakt en  stempel, papier, besjes en een Doohickey van Magnolia gebruikt. Bloemen van WOC. Kreukellint, plakpareltjes en de tekststempel is van Heidi Swapp.

Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden, vind het altijd super om de reacties te lezen.
Wens jullie nog een fijne avond en tot gauw. 

Liefs, Agnes

just Magnolia:  sketch