dinsdag 14 februari 2012

sweet 30.....


 Hallo allemaal,

4 februari is onze oudste dochter alweer 30 jaar geworden! Het klinkt cliché...maar waar blijft de tijd!
 Omdat ze lekker op vakantie was en ik het ook nog niet gegeven had kon ik het  niet eerder posten en eerlijk gezegd heb ik lang gtwijfeld (vanwege de persoonlijke foto)  óf ik het wel zou posten......maar ik had al zo'n tijd niets laten zien dus ik dacht.. vooruit maar :)
Voor het kaartje heb ik een foto van haar in sepia afgedrukt, Pion papier gebruikt en een stans van MD.
Afgewerkt met wat roosjes van WOC, satijn lint en een marabu veertje, met de roosjes van MD en een stukje parelketting heb ik een vlinder gemaakt (idee kwam ik tegen op youtube)

 Het doosje zag ik op de blog van Pion en is natuurlijk gemaakt door Marianne! Wat is zij toch creatief! Hoe kom je op het idee om de stans van MD zo als sluiting/deksel te gebruiken! Geweldig!
Op de kaart en het doosje heb ik nog platinum stickels van Ranger verwerkt.


Al met al een lief cadeautje geworden vind ik zelf. Ook al is het dit keer geen stempel creatie en het doosje min of meer nagemaakt  ben ik toch benieuwd wat jullie hier van vinden.

Fijne avond, bedankt voor je bezoekje en tot gauw.

Liefs, Agnes