vrijdag 20 april 2012

baby pakje en een kaartje...




Een babypakje gemaakt voor een nichtje die deze week een dochter heeft gekregen.
Het patroontje heb ik gekregen van Elly op de demo dag bij Doe@ding 31 maart,
maar ik heb geprobeerd er wel wat anders van te maken..

Ik heb het patroontje eerst uit cardstock geknipt en daarna het Magnolia papier uit de serie Princes & Princesses er op geplakt. De pijpjes heb ik afgewerkt met 'n fijn satijnlintje en 'n paar roosknopjes.
de sluiting en het halsje met pareltjes en de roze "mouwtjes" zijn baby sokjes.
Tekst stempeltje is van Heidi Swapp.

Op de eerste foto is het "pakje" al verpakt in een kaartzakje, hieronder nog even zonder verpakking.








Dan nog even een kaartje voor mijn schoonzusje.
.In 2007 is mijn broer veel te jong overleden en ik hoop dat er nu echt een nieuwe fase in haar leven aanbreekt met haar eerste kleinkind en dat ze er lekker van gaat genieten


Tot slot nog een blauwe versie want ik wist natuurlijk niet wat het zou gaan worden maar is altijd handig om in huis te hebben.

Deze keer weer veel foto's maar hoop dat  jullie het toch leuk vonden.

Wens iedereen vast een fijn weekend en tot gauw.

liefs, Agnes