maandag 29 oktober 2012

Cozy Christmas Bear...


Hallo allemaal,
Ik  heb deze keer weer een kerstkaartje om te laten zien, gemaakt voor een vriendin die dit jaar haar derde kindje heeft gekregen. Ze freubelt zelf niet maar ik weet dat ze Magnolia heel erg leuk vindt, dus daarom heb ik dit lieve beertje gebruikt uit de Little Christmas Collection  en er een schudkaartje mee gemaakt. 




De naam stempel  (digi)  is gemaakt door Sandra. Neem hier maar eens een kijkje , ze maakt niet alleen deze naamstempels maar nog veel meer leuke tekststempels!

Ik hoop dat jullie dit kaartje ook weer leuk vinden en ben weer benieuwd naar alle reacties.
Voor iedereen die naar de Krea Doe gaat heel veel plezier (ik ben nog aan het twijfelen) en anders nog een fijne week en tot gauw!

Gebruikte materialen:
cardstock
DP: Bo Bunny Snowfall Collection
mica
embossing folder Swiss dots
liquid applique
gesso
diamond dust
stansen van: Go Kreate, Magnolia, Nestabilities
stempels: Magnolia en tekststempel MD
besjes: Magnolia
roosjes
lint
bedel