woensdag 21 november 2012

Tilda with Snow Heart...




Hoi allemaal,
Dit keer heb ik een kerstkaartje gemaakt in één kleur.
N.a.v. de workshop dag bij Angelique waarbij de afdrukjes van het eerste project (komt nog hoor) met de Derwent of Prisma potloden in bruin gekleurd zouden worden ben ik eerst eens met  de distress inkt aan de gang gegaan want dat heeft toch wel meer mijn voorkeur om mee te kleuren dan de potloden en mijn uitprobeersel was redelijk gelukt dus waarom dan  niet gebruiken.. 
Ik vind het zelf wel mooi overkomen en heb daarom het kaartje niet te  "druk"  gemaakt.
De Nestabilitie stans  Romantic Rectangles heb ik tijdens het stansen iets verschoven zodat ik het kaartje wat breder kon maken.

Gebruikte materialen:
Cardstock
Stempel, DP en doohickeys van  Magnolia
Sneeuwvlok is van Unique Hobby
Bronzen spacers
Roosjes
Touw van MD
Stickels
Tekststempel ???

Dank je wel voor je bezoekje en reactie en tot de volgende post:

Ik wil dit kaartje graag mee laten doen aan de volgende challenges:
Tilda's Town :  Anything Goes
Lovely Hangler or Sweet Magnolia :  Dies or Punches








28 opmerkingen:

  1. wauw wat een mooie super wauw zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw Agnes, wat ontzettend mooi zo. Superssss

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een schitterende kaart Agnes! 't Is net een fotolijstje...
    En prachtig in het bruin gekleurd.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Agnes, wat mooi!!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig Agnes, wat een mooie kaart zeg, wow.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Agnes,
    Jeeeeetje.....wat een PRACHTIG kerstkaartje.
    Enneh.....dit noem jij redelijk gelukt? Meer dan redelijk gelukt.....SUPER ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Agnes, Het is een schitterende kaart zeg!!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje Agnes!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje Agnes, wat ontzettend mooi! Welke kleur gebruik je hier voor? Dit wil ik ook wel eens proberen. Vind het een heel mooi vintage effect hebben en heel warm! En deze nestabilitie is ook al zo mooi en volgend mij ook heel veelzijdig.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag bij de voorgaande commentaren alleen maar wauw en super en schitterend....hoe zou dat nou toch komen ;-)
    Je hebt weer een juweel uit je handen laten komen hoor...het is een plaatje, meer weet ik er niet over te zeggen.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi kaartje in een leuke kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This card is wonderful Agnes!!
    Love the papers and die-cuts.. Your colouring's awesome too..
    Thanks for playing with us at Tilda's Town this week!!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Piękna i delikatna. Śliczne kwiaty:))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooohhhhh wat ontzettend mooi zeg, schitterend!!!! Met welke kleur distress inkt heb je dit ingekleurd, écht prachtig!!!!!!
    Vind het ook heel knap hoe je dat gedaan hebt met je nestabilitie, ik zie er helemaal niets van, hoe heb je dat gedaan??

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zooo die is mooi Agnes,zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowwwwwww wat een hele mooie kaart Agnes en super je kleurwerk. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je dit mooi gedaan Agnes en zo mooi gekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kleuren en super mooi ingekleurd.
    En een prachtig kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous card, your flowers are fabulous, thanks for joining us at Tilda Town for our challenge
    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een pracht kaart Agnes.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow echt een schitterend kaartje Agnes!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Very pretty Christmas card, I love your sweet Tilda in her Christmas dress, gogeous vintage tones, beautifully done Agnes. Thanks so much for joining in at Tildas Town this week
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is dit weer een schitterende kaart Agnes.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow! This is absolutely beautiful! Gorgeous colouring and a fabulous vintage feel to the design. Thank you for playing at Lovely hAnglar or Sweet Magnolia! Tracey x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gaaf Agnes, en wat een briljant idee om de stans te verschuiven en zo groter te maken!!Jeannette maakte me attent op je kaartje , en op het stansidee, dus we gaan vanavond ook eens proberen of ons dat ook lukt :-) Vind het echt een super idee, want zo kun je alle stansen natuurlijk vergroten neem ik aan!?

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende kaart Agnes! Ik vind dat wel wat hebben zo in één kleur alles, heeft iets mysterieus! De nestabilitie stans vind ik ook prachtig! Die zet ik op mijn verlanglijstje ;-)
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een echte gave en mooie kaart is dit.
    de bruine kleuren geven zo,n mooi effect.
    de swirl die jij zo mooi vind op mijn kaart is van lifestyle craft, te kopen bij o.a Jacobi
    fijne week en lieve groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw wat een schitterende kaart Agnes en zo chique!! Een heel mooie effect in het bruin en wat heb je mooie mallen gebruikt! Een geweldig geheel!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen