woensdag 6 maart 2013

Challenge # 9 bij YMAM...





Hoi Hoi allemaal,

Mijn eerste kaartje als DT lid voor het leuke challenge blog
You, Me and Magnolia
                                                       
Een paar weken geleden vroeg Astrid  van YMAM of ik het leuk zou vinden om bij hun DT te komen.
Nou weten de meesten  wel dat mijn "productie" niet zo hoog ligt en hier nog wat andere dingen spelen, maar ja, 2 kaartjes in de maand moet  te doen zijn toch? Dus heb ik na even nadenken.....  volmondig ja gezegd :)
En ik vind het hartstikke leuk en een hele eer om dit gezellige team te mogen komen versterken!

De opdracht is deze keer:  maak een verjaardagskaart.

De challenge gaat vandaag van start dus doe gezellig mee want  verjaardagskaartjes kun je nooit genoeg hebben. Bovendien wordt er een mooie prijs beschikbaar gesteld door  Krea2day

Neem ook nog even een kijkje op het blog voor meer details en om alle mooie creaties van het DT te zien!

Gebruikte materialen  voor dit kaartje:
cardstock
DP: Maja Design
stempel: Magnolia
stansen: Go Kreate, Marianne Design, Doohickeys, Noor Design
div. bloemetjes, MD besjes
seam binding
tekststempeltjes en vlaggetjesstans: Whimsy
Prisma potloden

Verder wens  ik iedereen nog een fijne week, geniet nog even van het mooie weer en bedankt voor het langskomen !