woensdag 4 september 2013

60......




Een kaartje voor mijn vriendin die ik al 53 jaar ken.  Vanaf de lagere school, ja zo heette die vroeger :) 1ste klas kennen we elkaar al en woonden ook bijelkaar in de straat.
Na andere opleidingen, huwelijk, gezinnetje en verhuizingen zijn we elkaar  uit het oog verloren tot  er een reünie kwam van onze oude meisjesschool......haha die was er toen ook nog en dat was
heel bijzonder om mee te maken, het is dan of de tijd even stil staat want niemand lijkt veranderd en je pakt de draad gewoon weer op en het is weer als vanouds!
21 augustus was haar verjaardag en dit kaartje had ik voor haar gemaakt.
Volgende maand ben ik aan de beurt en dat gaan we samen met de mannen gezellig vieren met een etentje!

Ik heb voor dit kaartje de volgende materialen gebruikt:
Go Kreate mal Frilly 10 
DP: Maja Design 
plaatje van Pion
verschillende stansen
verbandgaasje, plakpareltjes, filigraan vlinder, Gesso en de fimstrip van Tim Holtz

Het wordt nog een paar dagen heerlijk weer dus ik zou zeggen genieten allemaal! 
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende post

Challenge: