vrijdag 18 oktober 2013

Challenge bij Hobby Home Challenge Blog...



Hallo allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de nieuwe challenge
op het HH blog 
en om het niet moelijk te maken heb ik gekozen voor....

Alles mag.... Behalve vierkant.

Genoeg leuke en mooie stansen bij Hanneke in de webshop
 om eens een andere vorm kaart te maken.
Bovendien geeft Hanneke  t/m 21 oktober 10% korting!!

Voor mijn kaartje heb ik de volgende materialen gebruikt:
Magnolia stempel: Old Swedish Church  (a Christmas story 2012)
Grand Nestabilities: Twenty Three
   Petite Ovals Large 
 floral Ovals
stickels Star Dust
 stickels  Frosted Lace
 ijskristal van Joy
lily white flock van Doodlebug
DP: Pion
div. bloemetjes, Magnolia besjes, klokjes
 siliconen mal en klei van Martha Stewart.

Op het HH blog kun je de "spelregeltjes"  lezen hoe je aan de challenge mee kan doen.
Wij hopen op veel inzendingen!

Dan wens ik iedereen nog een gezellige dag en alvast een heel fijn weekend en
 bedankt voor je bezoekje!!


Challenges:
Magnolia Liscious: Shape Cards No Squares
Simon Says Stamps: Christmas/Winter Holidays
Crafty Ribbons: Anything Goes with Ribbon