woensdag 2 oktober 2013

Delivery from Heaven...




Hallo allemaal,
Vorige week was ie al op de HH blog te zien en nu nog even hier.
Er worden om ons heen weer een paar baby-tjes verwacht dus ik moest  aan de baby kaart.
Het is alleen geen kaartje geworden maar een roze cadeau tasje dus hopelijk komt er ook een meisje bij :)
 Ik had het tasje al eens eerder gemaakt maar het is zo'n leuk modelletje om een klein cadeautje in te stoppen dat ik dacht..... vooruit maar... nog een keer.
Het patroontje voor het tasje kun je hier vinden.
De geweldig leuke stempel is natuurlijk weer van Magnolia  "Delivery From Heaven"  uit de Special Moments serie. Een blauwe versie met deze stempel  ligt ook al klaar maar moet nog even wachten voordat ie gepost wordt.

Verder heb ik de volgende materialen gebruikt:
DP: Maja Design Sofiero
Nestabilities:  circles large en de scallopped circles large 
Joy Crafts: rand, vintage swirl, alphabet
Div. bloemen, pareltjes, lint en een bedeltje

Voor de sluiting van het tasje heb ik de rand gebruikt, 4x gestanst, doorgeknipt en op elkaar geplakt zo krijg je wat meer stevigheid om het  lintje goed te kunnen strikken.

               


Bedankt voor je bezoekje, nog een hele fijne dag en tot de volgende post.