zondag 10 november 2013

Challenge # 22 bij YMAM...




Al weer twee weken voorbij dus tijd voor een nieuwe challenge bij You Me And Magnolia.
Deze keer willen we graag   VLINDERS  op jullie kaartje zien.

Voor mijn kaartje heb ik "London Tilda" uit de Magnolia Little London serie en
de volgende materialen gebruikt:

Go Kreat mal 10
Nestabilities:  Adorning Squares
DP: Maja Design
 Doohickeys
 vlinders: Martha Stewart
div. bloemetjes, parelbrad,
 plakpareltjes en een kantje.
gekleurd met Distress inkt

Door het sombere weer moest er geflits worden en is de kaart  anders van kleur geworden
 maar de blauwe achtergrond gekleurd met de H2o is daardoor wel heel goed te zien :)

Mijn DT collega's hebben ook weer schitterende voorbeeldkaartjes gemaakt dus ik zou zeggen ga daar ook even kijken en doe er je ideetjes op!

Vanaf nu is er ook weer een nieuwe sponsor  bij en wel:

MIEKELOTTE

Zoek je nog Magnolia stempels, ook uit oudere series, nou ga daar dan maar eens snuffelen,
zij heeft er ontzettend veel op voorraad!

Door bepaalde omstandigheden, heb ik afscheid genomen van het gezellige DT en is dit voorlopig mijn laatste kaartje voor YMAM
Meiden bedankt voor alle lieve berichtjes!

Geniet van je zondag en tot de volgende blogpost!