dinsdag 25 februari 2014

Tilda with Fantasy Flowers...



Hallo allemaal,
Vandaag wil ik deze schattige Tilda laten zien en het is een beetje een voorjaars kaartje geworden.
Kan ook niet anders met het  heerlijke weer van de afgelopen dagen toch?
Ik geniet er zo van. lekker rommelen in de tuin, ff naar de hei met de hond....  het mag zo blijven van 
mij! We zitten pas op 25 februari en er kan  nog heel wat over ons heen komen, maar deze dagen zijn mooi meegenomen  :) !!!

Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
Go Kreate stans  
Spellbinders stansen
DP: Inkido
stempels: Stempelglede  Vintage Garden
                 Magnolia: Tilda with Fantasy Flowers (Lost & Found collectie) en de tekstempel
verschillende Doohickeys
stukje parel swirl van Kaisercraft. kant en een roosje

Nu na de voorjaarskaart een begin maken voor mijn eerste kerstkaart,
 moet toch wel mijn goede voornemens waarmaken :)

Wens iedereen nog een fijne dag verder, leuk dat je langs  kwam en tot de volgende blogpost.
                        
Challenges:
Stamp and Create with Magnolia: Thinking of Spring
Tilda's Town: Anything Goes
MDUC: Butterflies