dinsdag 29 april 2014

Summer Wedding Tilda...



Hallo allemaal,
Vandaag nog mijn kaartje wat vrijdag al op het Hobyhome blog te zien was.
Ik wilde 'm hier nog niet posten omdat het de verjaardagskaart is voor onze jongste dochter die vandaag alweer 31 jaar wordt dus daarom wat later op mijn blog!

Voor dit kaartje heb ik de volgende materialen gebruikt:
Spellbinders Grand Nestabilities label Twenty Three,
Petite Ovals Large en de Petite Scalloped Ovals Large
DP: Magnolia
Tilda uit de Special Moment Collectie 2013
Van Joy: het blad en een stukje van de vlinderrand
met daarboven op weer de  Vintage Flourishes vlinder. 
De Magnolia Doohickey Swirl  (leaf and swirl)
Stukje tule onder het afdrukje, plakpareltjes van Joy, verschillende bloemetjes
 en nog een mooie pin.
De blaadjes en vlinder nog iets bewerkt met gesso.
Tekstempel is van Vilda.

Verder wens ik iedereen nog een fijne dag en bedankt voor je bezoekje!


Challenges:
Magnolia Mania:  Monochrome
Tilda's Town: Anything Goes