maandag 12 mei 2014

Tilda With Big Tulips....




Goedemorgen allemaal,
Hier  mijn kaartje wat ik gemaakt heb voor het Hobbyhome  blog
 maar hier nog niet heb laten zien
 omdat ie nog onderweg was naar iemand.......

Ik heb voor de verandering  eens een easelkaartje gemaakt.
Voor de basis een stans van Crealies gebruikt en het DP is van Maja Design.
Tilda With Big Tulips komt uit de With Love Collectie 2013 en gekleurd met Distress Ink.
De blaadjes van Joy onder het bloementoefje vind ik zelf heel erg mooi  maar vind het zo jammer dat het zelfde blad er niet in spiegelbeeld is. (zoals bij heel veel andere merken ook het geval is).
Weer verschillende bloemen en om de tulpjes zitten hele leuke bead caps maar zijn slecht te zien :(
De Vintage Flourishes vlinder van Joy met daarboven op een zilveren filigraan vlinder.
Verder afgewerkt met kant, plakpareltjes en weer de 
tekststempel van Vilda die ik nu in stukjes heb geknipt.

Na een verbouwing van onze badkamer, die na 15 jaar wel eens aan een metamorfose toe was
niet of nauwelijks blogjes bezocht. Donderdag moet de boel klaar zijn op wat schilderwerk na dat aan mij toebedeeld is maar ook dat is heel leuk om te doen!

Ik ga m'n berichtje afronden en gauw een rondje blogland doen :)
Wens iedereen nog een fijne week met snel wat beter weer!!