vrijdag 6 juni 2014

Little Cute Tilda.....





Hallo allemaal,
Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje op het Hobbyhome blog
 te laten zien en dus ook meteen hier!
Een felicitatie kaart voor een 1 of 2 jarige  of voor een pasgeboren baby.......
Ik weet nog niet wat de bestemming gaat worden :-)
maar deze Tilda uit de Special Moments serie 2013 is ook weer zo'n schatje
dat ik haar gewoon eens moest gebruiken.

Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
Toch weer een Go Kreate mal met DP van Maja Design en 
het stempelafdrukje gemaskerd met het boomstronkje van Bildmalarna en
 alles gekleurd met distress ink.
Rond om het stempeltje  een beetje Frantage verwerkt.
De vlaggetjes en letters zijn van Joy.
Onder het bloementoefje zit een takje van Memory Box en
hier en daar nog een paar plakpareltjes verwerkt.
Hekje en vlindertjes zijn van de Magnolia Doohickeys.
Voor de ballon hartjes heb ik 2 X Doo Bee Pops Tilda gestempeld en
 de hartjes uitgeknipt en aan een touwtje gehangen, daar kan dan tzt een cijfer o.i.d. op.

En na een kletsnatte week kunnen we hopelijk genieten van een mooi Pinksterweekend!
Dat is wat ik iedereen wens en bedankt weer voor je bezoekje!